Hocam herkes 4.5 sene beklersin demişte 4-5 sene yük mü taşican sırtında ben anlamadım 😂😂 şikayetini verdin o düşünsün artık onun peşinde dosya senin değil isterse 20 sene sürsün illaki dava hakimin karşısına gelicek. Gülerek çıksa demiş arkadaş çıksın gülerek daha sonra bir daha böyle bir şey yaparsa başkasına oda şikayet ederse o zaman da kim güler bakalım