Benim haftada 1-2 kişiye dava açmam gerekiyor. O kadar çok söven oluyor ki 😊 yardım istiyor adam, cevap yazacak vakit bulamıyorum, bir sonraki mesajında sövüyor. 😊 gerek yok bunlarla uğraşmaya vaktinize yazık.