• 07-07-2021, 23:50:51
    #1
    Merhaba arkadaşlar
    2 yılı aşkın süredir 400-500 TL arası aylık gelire sahip olan birisi için vergi konusunda nasıl bir yol haritası izlenmeli?
    Şirket kurmanın aylık 300 tl gibi bir maliyeti olduğu durumda yapılması gerekenleri tecrübeli veya bilgi sahibi arkadaşlar paylaşırsa sevinirim.
    İyi forumlar
  • 08-07-2021, 00:00:55
    #2
    kuramassın bu şartlarda. Üste para verirsin, hemde bağkur vs olursa 1000Tl civarı vermen lazım bu fiyatın üstüne.
  • 08-07-2021, 00:01:18
    #3
    nanis2000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar
    2 yılı aşkın süredir 400-500 TL arası aylık gelire sahip olan birisi için vergi konusunda nasıl bir yol haritası izlenmeli?
    Şirket kurmanın aylık 300 tl gibi bir maliyeti olduğu durumda yapılması gerekenleri tecrübeli veya bilgi sahibi arkadaşlar paylaşırsa sevinirim.
    İyi forumlar
    Merhaba geliriniz düşükse biriktirin 2-3 bin olunca şirket sahibi bir tanıdıgınız üzerine çekin o vergilendirsin kalan tutarıda nakit arkadaşınızdan alın
  • 08-07-2021, 00:01:32
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1 TL dahi kazansanız şirket kurup vergisini vermelisiniz ya da şirketi olan birinden rica edip ödemeyi onun üzerine alıp vergilendirmelisiniz. Sizin yerinize KDV ve gelir vergisini öder size de geri kalan parayı takdim eder.
  • 08-07-2021, 00:06:03
    #5
    o takdim ettiği parayı da elden vermeli ki tekrar vergiye girmeyim
  • 08-07-2021, 11:42:57
    #6
    onlinewolf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kuramassın bu şartlarda. Üste para verirsin, hemde bağkur vs olursa 1000Tl civarı vermen lazım bu fiyatın üstüne.

    Odemeleri googledan yıllık talep etsem.Yıl sonunda da vergi dairesine gidip beyanda bulunup bu kadar para bana google irlanda dan adsense ücreti olarak geldi.Vergisini vermek istiyorum desem olmaz mı?
  • 08-07-2021, 11:48:46
    #7
    Üyeliği durduruldu
    nanis2000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Odemeleri googledan yıllık talep etsem.Yıl sonunda da vergi dairesine gidip beyanda bulunup bu kadar para bana google irlanda dan adsense ücreti olarak geldi.Vergisini vermek istiyorum desem olmaz mı?
    Ben yaptığımı söyleyeyim, gelir giderden fazla olana kadar parayı adsense hesabında bekletiyorum ve hala gider gelirden fazla olduğu için bekletmeye devam ediyorum.