onlinewolf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kuramassın bu şartlarda. Üste para verirsin, hemde bağkur vs olursa 1000Tl civarı vermen lazım bu fiyatın üstüne.

Odemeleri googledan yıllık talep etsem.Yıl sonunda da vergi dairesine gidip beyanda bulunup bu kadar para bana google irlanda dan adsense ücreti olarak geldi.Vergisini vermek istiyorum desem olmaz mı?