nanis2000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Odemeleri googledan yıllık talep etsem.Yıl sonunda da vergi dairesine gidip beyanda bulunup bu kadar para bana google irlanda dan adsense ücreti olarak geldi.Vergisini vermek istiyorum desem olmaz mı?
Ben yaptığımı söyleyeyim, gelir giderden fazla olana kadar parayı adsense hesabında bekletiyorum ve hala gider gelirden fazla olduğu için bekletmeye devam ediyorum.