• 13-03-2021, 17:46:12
    #1
    Adsense Amerika Vergi Formu doldurmakta kararsız kaldım.
    Bu formu doldurmaz isem sadece amerikadaki kazancımamı vergi koyacak yoksa türkiye dahil tüm kazan ilke kazançlarımama vergi kesintisi uygulayacak ? Ayrıca formu doldurmaz isem ads hiç bir ödemeyi yapmayacak mı ?
    Herkes farklı yorumlar yapmış.
  • 13-03-2021, 17:49:06
    #2
    Eğer formu doldurmaz isen tüm dünyadan gelene paranın %24'ünü kesecektir. Ama formu doldurur isen sadece Amerika'dan gelen gelirin sadece bir kısmı kesilecektir diye biliyorum.
  • 13-03-2021, 17:50:22
    #3
    Formu doldurmazsanız ABD lokasyonlu görüntülenme ve tıklamalar için %30 vergi kesecek. Formu doldurursanız vergi bilgileriniz ile en fazla %10 kesilecek. Tüm ülkelerde vergi gibi bir durum yok, ABD ile ilgili bir durum.
  • 13-03-2021, 17:50:28
    #4
    Kendileri de ne yaptıklarını bilmiyorlar henüz. Deneme aşamasındalar gibi. Koskoca google parasız kaldı, %40 kestiği yetmiyormuş gibi, bir de +KDV yiyecekler.
  • 13-03-2021, 17:53:24
    #5
    tryigitx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Formu doldurmazsanız ABD lokasyonlu görüntülenme ve tıklamalar için %30 vergi kesecek. Formu doldurursanız vergi bilgileriniz ile en fazla %10 kesilecek. Tüm ülkelerde vergi gibi bir durum yok, ABD ile ilgili bir durum.
    Yani formu doldurmaz isem Türkiyedeki web ads kazancım kesinti ve ödememe gibi durum olmayacak mı diyorsunuz ?
  • 13-03-2021, 19:33:32
    #6
    Arkdaşlar formu doldurmama gibi bir şansımız yok. ÖDEMELER sayfasına girdiğiniz zaman KIRMIZI bir şekilde uyarıyor.

    Vergi Bilgilerini Girine kadar ödemeleriniz beklemede kalacaktır diye. Yani ödeme alamayacağız formu mecbur girmek zorundayız.

  • 13-03-2021, 20:12:55
    #7
    31 mayısa kadar süreniz var