Adsense Amerika Vergi Formu doldurmakta kararsız kaldım.
Bu formu doldurmaz isem sadece amerikadaki kazancımamı vergi koyacak yoksa türkiye dahil tüm kazan ilke kazançlarımama vergi kesintisi uygulayacak ? Ayrıca formu doldurmaz isem ads hiç bir ödemeyi yapmayacak mı ?
Herkes farklı yorumlar yapmış.