tryigitx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Formu doldurmazsanız ABD lokasyonlu görüntülenme ve tıklamalar için %30 vergi kesecek. Formu doldurursanız vergi bilgileriniz ile en fazla %10 kesilecek. Tüm ülkelerde vergi gibi bir durum yok, ABD ile ilgili bir durum.
Yani formu doldurmaz isem Türkiyedeki web ads kazancım kesinti ve ödememe gibi durum olmayacak mı diyorsunuz ?