vergi - ceza ihbarnamesi
31
●2.169
- 26-02-2021, 00:08:44aylık bakılmıyor yıllık değerlendiriyorlar yukarıdan başladılar baraj düşerek ilerliyor, nerde duracaklarını kestirmek zor sanırım internetten para kazanmış herkesi tek tek çağıracaklar hepsine misli ceza kesip gönderecekler gibi..Gezinticocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vergi dairesindeki memur dava açıp kaybedersen hiç bir şeyde indirim olmadan tüm borcu tahsil ederler faiziyle beraber dedi, dava açarsan ya borcun tamamen silinir yada hiç bir indirim olmadan hepsi üstüne kalır dedi.alcaym adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mükellef olup olmamanın bi faydası yok, önemli olan gelen her paranın faturası kesilmişmi vergisi ödenmişmi. mükellef olmayana inceleme başlayınca otomatik mükellefiyet açıyorlar, mükellef olanada olmayanada ödemediği her kazancın vergisi cezası kesiliyor aynı.WhNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 26-02-2021, 00:12:39böyle konular görünce üzülüyor insan. okuyan arkadaşlarda dikkat etsin aylık hesaba özellikle 1.5 2k civarı birşeyler girmeye başlayınca bi başı iki elin arasına alıp düşünmek gerekiyor. böyle oldugunda aç şahıs şirketini olduğu kadar yürü baktın kazandırmıyor kapat gitsin ne kaybedersin ki. ama böyle birike birike dağ oluyor işte. google play ve adsense gelirleri belli ki er geç tespit edilecek vakit kaybetmeyin. ya ben hiç o kadar kazanamıyorum hep 300-500 anca diyenlerde adsense barajını çeksin 3-4k ya senede bir kere kendi hesabınıza ya da şahıs şirketi olan birinden rica edip ona çekersiniz kafanız rahat olur bu kadarın cezası olsa bile koymaz yani , alternatif çözüm, geçmiş olsun.
- 26-02-2021, 00:12:41Ben dava açardım. Ülkede zaten geçim sıkıntısı var. İş bulamam sorunu var. Şurada kendi emeğimiz ile internetten kazanıp geçindiğimiz üç kuruşa takılıyorlar.
Sanki yabancı ülkeye yatırım yapıyoruz gelen para ile yine bu ülkeye harcama yapıyoruz. Neredeyse vatan haini ilan edilecez. Şirket kurmadan vergi verme gelsin neredeyse herkes kuruşu kuruşuna ödeyecek vergisini ama vergi olayını kolaylaştırmaktan çok nasıl olsa cezasıyla alırız ilerde hesabı yapıyorlar. - 26-02-2021, 00:13:05memur polis memuru değil hocam, devletin bu iş için oraya tayin ettiği ilgili kişi, kime bakıp iş yapmak lazım?alcaym adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-02-2021, 00:15:09Haklarınızı araştırmanız lazım. Raporda yapılan hatalar. Varsayımlar. Hukuka aykırılıklar vs. Eğer devlet kesinlikle haklı, müfettişi de haklı, memuru da haklı diyorsanız ödeyin tabii. AdSense vergileri için bunu diyen hiç görmedim bu zamana kadar.Madjal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-02-2021, 00:19:44Hocam yani sizin 2018 beri şahıs şirketiniz mi varmış bağkur ve kdv ödemeniz gereken ama sizin haberiniz yok devlet yapmış sizi buradan omu anlaşılıyorMadjal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
diğer sorumda hocam siz 2018 beri nelerden kazanç elde ettiniz ve yüksekmiydi kazancınız dikkat çekecek kadar
diğer sorumda siz bu dönemler ek iş olarak mı yaptınız yani bir yerde normal sigortalı çalışan birisimiydiniz hem resmi bir iş yerinde çalışıp hemde bireysel olarak devam mı ettirdiniz
diğer sorumda vergi memuru kaç para ya kadar sürekli gelir takibe girersiniz dedi bankaya yatan paralar hizmet için mi yatmış - 26-02-2021, 00:20:06Merhabalar öncelikle geçmiş olsun;
Bu konuyla alakalı çok tecrübeli ve internetten + mimarlık yaparak para kazanan ve sizin ki gibi bir durumla karşı karşıya gelen bir YouTuber var, bu konu hakkında video çekmişti A'dan Z'ye yaşadıklarını ve hikayenin sonunu bütün şeffaflığı ile anlattı videoyu kesinlikle izlemenizi öneririm kafanızdaki bütün soru işaretleri ortadan kalkacaktır
Video Linki:
https://www.youtube.com/watch?v=CQDlWwemjEs&t=739s
