Ben dava açardım. Ülkede zaten geçim sıkıntısı var. İş bulamam sorunu var. Şurada kendi emeğimiz ile internetten kazanıp geçindiğimiz üç kuruşa takılıyorlar.

Sanki yabancı ülkeye yatırım yapıyoruz gelen para ile yine bu ülkeye harcama yapıyoruz. Neredeyse vatan haini ilan edilecez. Şirket kurmadan vergi verme gelsin neredeyse herkes kuruşu kuruşuna ödeyecek vergisini ama vergi olayını kolaylaştırmaktan çok nasıl olsa cezasıyla alırız ilerde hesabı yapıyorlar.