böyle konular görünce üzülüyor insan. okuyan arkadaşlarda dikkat etsin aylık hesaba özellikle 1.5 2k civarı birşeyler girmeye başlayınca bi başı iki elin arasına alıp düşünmek gerekiyor. böyle oldugunda aç şahıs şirketini olduğu kadar yürü baktın kazandırmıyor kapat gitsin ne kaybedersin ki. ama böyle birike birike dağ oluyor işte. google play ve adsense gelirleri belli ki er geç tespit edilecek vakit kaybetmeyin. ya ben hiç o kadar kazanamıyorum hep 300-500 anca diyenlerde adsense barajını çeksin 3-4k ya senede bir kere kendi hesabınıza ya da şahıs şirketi olan birinden rica edip ona çekersiniz kafanız rahat olur bu kadarın cezası olsa bile koymaz yani , alternatif çözüm, geçmiş olsun.