Merhaba,
17 OCAK 2021: AÇTIĞIM İCRA DAVASI SONUCU PARAMI UYGUN ŞARTLARDA İSTEMEME RAĞMEN ÖDEME YAPMAYACAĞIZ DİYEN TTNET CUMA GÜNÜ İTİBARİ İLE DOSYA ÜCRETLERİ + HAKKIM OLAN FATURA ÜCRETİNİ BANKA HESABIMA YATIRDI.
Haziran ayında biten taahüt için bana bilgilendirme yapmayan TTNET, haziran ayının sonunda 315 TL'lik fatura gönderdi bana. Fatura kesmeden 2 gün öncesinde arayıp taahüt uzatmak istiyor musun diye sorduklarında evet demiştim. Haliyle fazladan ödediğim 195 TL gibi bir tutar söz konusu olduğu için bilgilerimle tüketici hakem heyetine başvurdum. Haklı bulundum ve 195 TL'nin bana iadesine karar verildi. Bu karar 2 ay önce çıkmasına rağmen TTNET bana herhangi bir dönüş veya ödeme gerçekleştirmedi. TTNET'i 10 kereden fazla arayıp hukuk birimi ile görüştüm. Diyorum karar var. Tebliğ edilmiş size tüketici hakem heyetinden aldığım yasal belge var. Bize gelen bir karar yok. Verdiğimiz mail adresine karar tutanağı, kimlik bilgileri, irtibat bilgilerinizi yazıp gönderin dediler. 24 saat içinde dönüş yapacağız dediler. Yine sabırlı davrandım 3 kez göndermeme rağmen bir türlü dönüş yapmadılar ve artık itiraz süreleri de geçtiği için hiç uğraşmadan kafamı yormadan adliyeye gittim 1 saat içerisinde icraya vererek süreci başlattım.
Paramı ödemezlerse milyon tl'lik hesaplarının tamamına haciz gelecek. Haliyle seve seve ödemedikleri için zorla ödeyecekler. Burada mesele benim 195 TL peşinde olmam değil. Mesela 1 tl eksik yatırsanız faturayı direkt interneti kesen, bir gün bile geç ödenmesine izni olmayan bu lanet kurumun cebine 1 kuruşumu sokmam. Zaten haksız bir şekilde fazlasıyla internet aylık ücreti alıyorlar. Bu konuyu açarken çok mutluyum. TTNET'i icraya vermek, davayı kaybetmeleri beni oldukça fazla tatmin ediyor.
Forumda dolandırılan bir sürü arkadaş var. Bakıyorum paralarının peşine ufak tefek meblağlar diye düşmüyorlar. Hiç uğraşmayın dostlar. Sizin 1 TL'nizi bile dolandırsalar sadece yapmanız gereken 1 saatlik işlem. Şehrinizdeki adliye sarayına gidip dava sürecini başlatın. Şöyle düşünün. 10 TL gibi bir meblağ için hakkınızda ************** ile ilgili mahkeme açıldığı zaman ailenize, çevrenize nasıl bakacaksınız? Sırf bu tür şekilde zorluk yaşaması için bile olsa 1 TL veya 10000 TL fark etmeksizin hakkınızı arayın.
İyi forumlar.
TTNET'i İcraya Verdim
15
●555
- 22-12-2020, 15:21:50
- 22-12-2020, 15:25:31Yasa gereği tüketici hakem heyeti kararına uymak zorundalar. Yasal itiraz süresini geçtiği için suçlu çıkma gibi bir durumum yok. 195 TL + tebligat üreti + harç ücreti şeklinde ödeme yapacaklar bana.intelsovision adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-12-2020, 15:27:46O zaman sonucu para yatıp yatmama durumuna, suçlu çıkıp çıkmama durumuna göre belirteceğimintelsovision adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her ne kadar bozuk gözükse ya da bozulsa da sistem halen çarkları dönen bir sisteme sahibiz. Hakkı aramanın diğer türlü yollarına karşıyım
- 22-12-2020, 15:35:44aynı durumu ben vodafone ile yaşadım 15 gün içerisinde yatması gereken para 3 ay geçmesine rağmen yatırmadı. bende hakem heyetine başvurdum. sonuçta ben haklı bulundum. ama değişen bişey olmadı sadece yatırması gerek parayı yatırdılar. haciz felan gitmedi yani. büyük şirketler her zaman kılıf uyduruyor
- 22-12-2020, 16:03:15Haciz durumu parayı yatırdılarsa niye olsun hocam? Parayı yatırmazlarsa haciz işlemi başlatılır. Borcunu ödeyene nasıl haciz uygulasınlarMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-12-2020, 18:21:28bence iyi yapmışsın. bende daha 2 ay kullandığım 12 ay taahhütlü interneti iptal ettirmek istiyorum
1050 TL bana cayma bedeli çıkardılar
12 ay kullanınca zaten toplamda o kadar para ödemiorum
Her ne kadar bozuk gözükse ya da bozulsa da sistem halen çarkları dönen bir sisteme sahibiz. Hakkı aramanın diğer türlü yollarına karşıyım