aynı durumu ben vodafone ile yaşadım 15 gün içerisinde yatması gereken para 3 ay geçmesine rağmen yatırmadı. bende hakem heyetine başvurdum. sonuçta ben haklı bulundum. ama değişen bişey olmadı sadece yatırması gerek parayı yatırdılar. haciz felan gitmedi yani. büyük şirketler her zaman kılıf uyduruyor