aynı durumu ben vodafone ile yaşadım 15 gün içerisinde yatması gereken para 3 ay geçmesine rağmen yatırmadı. bende hakem heyetine başvurdum. sonuçta ben haklı bulundum. ama değişen bişey olmadı sadece yatırması gerek parayı yatırdılar. haciz felan gitmedi yani. büyük şirketler her zaman kılıf uyduruyor
Haciz durumu parayı yatırdılarsa niye olsun hocam? Parayı yatırmazlarsa haciz işlemi başlatılır. Borcunu ödeyene nasıl haciz uygulasınlar