intelsovision adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
abi uğraşma suçlu sen çıkarsın biliyorsun durumu
Yasa gereği tüketici hakem heyeti kararına uymak zorundalar. Yasal itiraz süresini geçtiği için suçlu çıkma gibi bir durumum yok. 195 TL + tebligat üreti + harç ücreti şeklinde ödeme yapacaklar bana.