• 07-12-2020, 17:54:34
    #1
    Merhabalar, r10 üyeleri malumunuz son günlerde adsense vergi konuları çok açılmaya başladı. Adsense ödeme seviyesine gelen hali hazırda sitelerim bulunmakta. çalışmadığım için şirket açma gibi şansım yok şu an için. Ben bu kazançları şirket sahibi olan eşe dosta yollatsam adsenseden, herhangi bir problem olur mu ? olmaz ise ödeme gelen tanıdığa ben gelen kazanca karşılık ne ödemeliyim kdv vs.
    detaylı bilgi verirseniz memnun olurum herkese iyi forumlar dilerim.
  • 07-12-2020, 18:00:04
    #2
    Adsense'de farklı isime ait IBAN tanımlanmıyor diye biliyorum.
  • 07-12-2020, 18:14:10
    #3
    Geokomplo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adsense'de farklı isime ait IBAN tanımlanmıyor diye biliyorum.
    tanımlanıyor yanlışınız var
  • 07-12-2020, 18:44:09
    #4
    "çalışmadığım için şirket açma gibi şansım yok şu an için " bunu anlamadım ne demek istediniz tam olarak ?
  • 07-12-2020, 18:46:05
    #5
    ahzem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "çalışmadığım için şirket açma gibi şansım yok şu an için " bunu anlamadım ne demek istediniz tam olarak ?
    Herhangi bir yerde çalışmıyorum şu an. Gelirim yok demek istedim
  • 07-12-2020, 19:12:41
    #6
    egeli435 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herhangi bir yerde çalışmıyorum şu an. Gelirim yok demek istedim
    gene tam anlamasam da "sitelerim var gelir seviyesinde demişsiniz" bu zaten mükellef olmanız için yeterli, tabi hesaba girişler başladıktan sonra para adsensede bekledikten sonra birşey yok.
  • 07-12-2020, 23:31:45
    #7
    egeli435 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, r10 üyeleri malumunuz son günlerde adsense vergi konuları çok açılmaya başladı. Adsense ödeme seviyesine gelen hali hazırda sitelerim bulunmakta. çalışmadığım için şirket açma gibi şansım yok şu an için. Ben bu kazançları şirket sahibi olan eşe dosta yollatsam adsenseden, herhangi bir problem olur mu ? olmaz ise ödeme gelen tanıdığa ben gelen kazanca karşılık ne ödemeliyim kdv vs.
    detaylı bilgi verirseniz memnun olurum herkese iyi forumlar dilerim.
    şirket sahibi eşe dosta yollatıp mali müşaviriyle görüşüp o orana göre kazancı alın. O ödemenin nasıl ödeneceği vs en iyi mali müşavir size yol gösterir.
  • 08-12-2020, 00:12:37
    #8
    egeli435 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, r10 üyeleri malumunuz son günlerde adsense vergi konuları çok açılmaya başladı. Adsense ödeme seviyesine gelen hali hazırda sitelerim bulunmakta. çalışmadığım için şirket açma gibi şansım yok şu an için. Ben bu kazançları şirket sahibi olan eşe dosta yollatsam adsenseden, herhangi bir problem olur mu ? olmaz ise ödeme gelen tanıdığa ben gelen kazanca karşılık ne ödemeliyim kdv vs.
    detaylı bilgi verirseniz memnun olurum herkese iyi forumlar dilerim.
    KDV Kısmı: Eş dost bunu reklam geliri olarak faturalandıracak. Yurtdışı kısmı için %0 KDV, yurtiçi kısmı için %18 KDV hesaplayacak siz de ona KDV yi ödeyeceksiniz.
    Rakam yüksek değilse başka bir şey ödemenize gerek olmaz sanırım.
  • 08-12-2020, 00:22:31
    #9
    WebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    KDV Kısmı: Eş dost bunu reklam geliri olarak faturalandıracak. Yurtdışı kısmı için %0 KDV, yurtiçi kısmı için %18 KDV hesaplayacak siz de ona KDV yi ödeyeceksiniz.
    Rakam yüksek değilse başka bir şey ödemenize gerek olmaz sanırım.
    Tam aradığım bilgi çok teşekkür ederim