Merhabalar, r10 üyeleri malumunuz son günlerde adsense vergi konuları çok açılmaya başladı. Adsense ödeme seviyesine gelen hali hazırda sitelerim bulunmakta. çalışmadığım için şirket açma gibi şansım yok şu an için. Ben bu kazançları şirket sahibi olan eşe dosta yollatsam adsenseden, herhangi bir problem olur mu ? olmaz ise ödeme gelen tanıdığa ben gelen kazanca karşılık ne ödemeliyim kdv vs.
detaylı bilgi verirseniz memnun olurum herkese iyi forumlar dilerim.
adsense vergi hakkında
8
●205
- 07-12-2020, 18:14:10tanımlanıyor yanlışınız varGeokomplo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-12-2020, 18:46:05Herhangi bir yerde çalışmıyorum şu an. Gelirim yok demek istedimahzem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-12-2020, 19:12:41gene tam anlamasam da "sitelerim var gelir seviyesinde demişsiniz" bu zaten mükellef olmanız için yeterli, tabi hesaba girişler başladıktan sonra para adsensede bekledikten sonra birşey yok.egeli435 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-12-2020, 23:31:45şirket sahibi eşe dosta yollatıp mali müşaviriyle görüşüp o orana göre kazancı alın. O ödemenin nasıl ödeneceği vs en iyi mali müşavir size yol gösterir.egeli435 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-12-2020, 00:12:37KDV Kısmı: Eş dost bunu reklam geliri olarak faturalandıracak. Yurtdışı kısmı için %0 KDV, yurtiçi kısmı için %18 KDV hesaplayacak siz de ona KDV yi ödeyeceksiniz.egeli435 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rakam yüksek değilse başka bir şey ödemenize gerek olmaz sanırım. - 08-12-2020, 00:22:31Tam aradığım bilgi çok teşekkür ederimWebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle