egeli435 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, r10 üyeleri malumunuz son günlerde adsense vergi konuları çok açılmaya başladı. Adsense ödeme seviyesine gelen hali hazırda sitelerim bulunmakta. çalışmadığım için şirket açma gibi şansım yok şu an için. Ben bu kazançları şirket sahibi olan eşe dosta yollatsam adsenseden, herhangi bir problem olur mu ? olmaz ise ödeme gelen tanıdığa ben gelen kazanca karşılık ne ödemeliyim kdv vs.
detaylı bilgi verirseniz memnun olurum herkese iyi forumlar dilerim.
KDV Kısmı: Eş dost bunu reklam geliri olarak faturalandıracak. Yurtdışı kısmı için %0 KDV, yurtiçi kısmı için %18 KDV hesaplayacak siz de ona KDV yi ödeyeceksiniz.
Rakam yüksek değilse başka bir şey ödemenize gerek olmaz sanırım.