Merhabalar, r10 üyeleri malumunuz son günlerde adsense vergi konuları çok açılmaya başladı. Adsense ödeme seviyesine gelen hali hazırda sitelerim bulunmakta. çalışmadığım için şirket açma gibi şansım yok şu an için. Ben bu kazançları şirket sahibi olan eşe dosta yollatsam adsenseden, herhangi bir problem olur mu ? olmaz ise ödeme gelen tanıdığa ben gelen kazanca karşılık ne ödemeliyim kdv vs.
detaylı bilgi verirseniz memnun olurum herkese iyi forumlar dilerim.