Vergi hakkında bilgi
12
●634
- 04-06-2018, 02:04:15@Pipocu; Oyun sunucu işine girdim ve bir firma ile tanştım bayiimiz olamak istermisinzi gibi bir slogon gördüm başvuruda bulundum onaylandım faturayı kesiyorlar ben onlara ödüyorum onlar sadece satışını yap dediler r10 konu acınca yer sağlayıcı beligesi almanı söylediler bende Yer sağlayıcı belgesi için başvurdum yani olay karışık bende anlamadım şimide iştirak işi kaltı gibi bir söylendi dönüyor.
- 04-06-2018, 02:10:17Örneğin Müşteri sizin hesabınıza 100 TL ödüyor ve siz de müşterinize başka bir firmadan 100 TL tutarında fatura kestiriyorsunuz. Bu şekilde pek yasal olmasa da (faturayı kesen firma size komisyon ödediğine dair belge düzenlemiyor ise) çok da bir sıkıntı çıkmaz. Bu durumda Yer Sağlayıcılığı ile ilgili bir bildirim ile uğraşmayın.