• 04-06-2018, 02:04:15
    #10
    @Pipocu; Oyun sunucu işine girdim ve bir firma ile tanştım bayiimiz olamak istermisinzi gibi bir slogon gördüm başvuruda bulundum onaylandım faturayı kesiyorlar ben onlara ödüyorum onlar sadece satışını yap dediler r10 konu acınca yer sağlayıcı beligesi almanı söylediler bende Yer sağlayıcı belgesi için başvurdum yani olay karışık bende anlamadım şimide iştirak işi kaltı gibi bir söylendi dönüyor.
  • 04-06-2018, 02:10:17
    #11
    Örneğin Müşteri sizin hesabınıza 100 TL ödüyor ve siz de müşterinize başka bir firmadan 100 TL tutarında fatura kestiriyorsunuz. Bu şekilde pek yasal olmasa da (faturayı kesen firma size komisyon ödediğine dair belge düzenlemiyor ise) çok da bir sıkıntı çıkmaz. Bu durumda Yer Sağlayıcılığı ile ilgili bir bildirim ile uğraşmayın.
  • 04-06-2018, 02:19:54
    #12
    Babanız emekli ise onun üzerine veya sigortalı çalışan abla-abiniz varsa onun üzerine açarsanız firmayı, bağkur ödemekten kurtulursun. Haftalık net 200 tl kazanıyorsanız ve içinizin rahat olmasını istiyorsanız açın
  • 04-06-2018, 02:44:20
    #13
    @Flexible; SGK çalışanı olarak görünüyorum.