Babanız emekli ise onun üzerine veya sigortalı çalışan abla-abiniz varsa onun üzerine açarsanız firmayı, bağkur ödemekten kurtulursun. Haftalık net 200 tl kazanıyorsanız ve içinizin rahat olmasını istiyorsanız açın