@Pipocu; Oyun sunucu işine girdim ve bir firma ile tanştım bayiimiz olamak istermisinzi gibi bir slogon gördüm başvuruda bulundum onaylandım faturayı kesiyorlar ben onlara ödüyorum onlar sadece satışını yap dediler r10 konu acınca yer sağlayıcı beligesi almanı söylediler bende Yer sağlayıcı belgesi için başvurdum yani olay karışık bende anlamadım şimide iştirak işi kaltı gibi bir söylendi dönüyor.