• 06-12-2017, 02:42:11
    #10
    bunun gibilerini hiç mahkemeye felan vermiyeceksin nevşehir ürgüplüymüş arkadaş gideceksin elini ayagını kırıp geleceksin.
  • 06-12-2017, 02:43:23
    #11
    bu site nasıl açık durabiliyor ne yer sağlayıcı belgesi var . cezası yokmu bunun . anlamadım ki
  • 06-12-2017, 02:46:42
    #12
    ramazancicek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onu yapacam az kaldı da . bu site nasıl açık durabiliyor ne yer sağlayıcı belgesi var . cezası yokmu bunun . anlamadım ki
    Size önerim bimer ve tib ve btk şikayet edin dava konusuna gelinirse savcılığa gidip bir daha dilekçe verin birde karakola gidip şikayette bulunun arkadaşın ailesinede bu ifade tutanağızın ss atın büyük ihtimal hakkımızda dava açılacak sabıkası kirlenecek deyip ücreti iade ederler.
  • 06-12-2017, 02:48:47
    #13
    Adam şirket değilki turhostta barınıyor domaini iyice analiz edin arkadaşlar
    • ramazancicek
    ramazancicek bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 06-12-2017, 02:49:49
    #14
    ailesi ile görüştüm tek tek savcılığa verdiğimi söyledim. sen vazçeç dediler parayı öderiz dediler . beklediğim halde ödemediler. adresini biliyorum gidip oradaki karakola şikayet mi etsem ne yapsam .
    btk ya şikayet ettim ama beni başka bi yere yönlendirdiler işlem yapmadılar. siteye.
  • 06-12-2017, 02:52:38
    #15
    Bence bu adam hosting site açıp bu çatı altında ************** yaptığı aşikar. Turhost r10 da Üye ise biriniz konuya davet edin. Hosting firması olan arkadaşlar detaylı incelerse siteyi.. hosting firması ile alakası yok bu adamın
    • ramazancicek
    ramazancicek bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 06-12-2017, 02:53:31
    #16
    ramazancicek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ailesi ile görüştüm tek tek savcılığa verdiğimi söyledim. sen vazçeç dediler parayı öderiz dediler . beklediğim halde ödemediler. adresini biliyorum gidip oradaki karakola şikayet mi etsem ne yapsam .
    btk ya şikayet ettim ama beni başka bi yere yönlendirdiler işlem yapmadılar. siteye.
    Söz ile demeyin savcılık ifade tutanı ve karakol ifade tutanaklarını ss alıp atın ben şikayetimi yaptım param gelirse şikayetten vazgeçerim deyin ne yazık ki bazı insanlar böylesinden anlıyor.
  • 06-12-2017, 02:55:56
    #17
    Suçlar yoğun. Adalet sarayları bu yüzden yapıldı.
    Dünya'da en çok suç işlenen ülkeyiz ki, koskoca adalet saraylarımız var.
  • 06-12-2017, 02:59:31
    #18
    PREMIUM SEO
    Yarın mesaj atarsanız konuyla ilgilenecek kişilerle irtibata geçebilirim. Geçmiş olsun.