ramazancicek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ailesi ile görüştüm tek tek savcılığa verdiğimi söyledim. sen vazçeç dediler parayı öderiz dediler . beklediğim halde ödemediler. adresini biliyorum gidip oradaki karakola şikayet mi etsem ne yapsam .
btk ya şikayet ettim ama beni başka bi yere yönlendirdiler işlem yapmadılar. siteye.
Söz ile demeyin savcılık ifade tutanı ve karakol ifade tutanaklarını ss alıp atın ben şikayetimi yaptım param gelirse şikayetten vazgeçerim deyin ne yazık ki bazı insanlar böylesinden anlıyor.