ailesi ile görüştüm tek tek savcılığa verdiğimi söyledim. sen vazçeç dediler parayı öderiz dediler . beklediğim halde ödemediler. adresini biliyorum gidip oradaki karakola şikayet mi etsem ne yapsam .
btk ya şikayet ettim ama beni başka bi yere yönlendirdiler işlem yapmadılar. siteye.