Çıldırcam artık , yeter!!
48
●5.535
- 17-12-2016, 01:18:09Geçmiş olsun benzer bi olay benim başıma geldi adam beni dolandırdı evrakta sahtecilik yaptı ürün almıştım tüketici hakem heyetine gittim 6 ay orda süründüm git gel sonra tüketici hakem heyeti haklı buldu beni heyette 6 kişi vardı 6 kişide benim haklı olduğuma imza attı karşı taraf itiraz etti 1.5 sene mahkeme sürdü sonuç 'kısmen kabul kısmen red' benim cebimden 1000 tl karşı tarafın avukatlık masrafı çıktı bu ülkede ADALET DİYE BİR ŞEY YOKType adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-12-2016, 03:06:56Şikayet değil hocam hepimiz yaşadıklarımız olumlu veya olumsuz şeyleri paylaşıyoruz. Yoksa forumun bir anlamı olmaz zaten veya off topic in. Yanlış bişey mi konu açmam?metinciris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-12-2016, 16:18:00Tecrübelerime göre bu tür durumda ilk yapılan yanlış savcılığa gidip d0landırıcı-lık yüzünden şikayetçi olmak. Bizim hukuk sistemimizde bu olay d0landırıcı-lık olarak görülmüyor malesef. Şikayetçi olsanızda takipsizlik kararı gelir ve "dolandırılık suçunun işlenmesi için kasıt gerekir, bu durumda kasıt yoktur hukuki ihtilaftır" yazar. Adam 50 kişiyi bile dolandırılsa kasıt yokmuş internetten dolandırılmalarda. Sen mal almak için anlaşmışsın ama aranda anlaşmazlık çıkmış der.
Yani paranı geri almak için hukuk mahkemesini dava açacaksın. Başta masraf ödersin ama davayı kazanırsan alırsın. Hakem heyetinden çıkaracağın kararla icrada başlatabiirsin. - 17-12-2016, 16:54:04bondcemil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hukukta birlik diye bişey yok aslında.Kimi savcılar ************** olarak görürken kimisi ************** değil anlaşmazlık diyor. O zaman telefonda polisim savcıyım diye arayıp ünlüleri dolandıranları da bu şekilde takipsizlik kararı öıkartsınlar. Dolandırılan ünlü olunca davaya gerek kalmadan direk yakalanıyor 1 günde - 17-12-2016, 17:29:19Ben seni anlıyorum hocam. Bende çok çıldırdım, sinirlendim nasıl böyle hukuk olabilir diye ama malesef ülkemizde hukuk bu şekilde işliyor. Çoğunluğu halinden memnun olduğu için aynen devam.Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben önüne banka numarası, telefon vs verdiğim halde bu adamı nasıl bulucam diyen savcı bile gördüm ama ünlünün biri site üzerinden mal alıp dolandırılmış olsa aynı durumu yaşar. Bizim çürümüş hukuk sistemimiz bunu hukuki ihtilaf olarak görüyor, o yüzden ceza mahkemesinin değil hukuk mahkemesinin alanında. Ben sana ne yapman gerektiği konusunda tecrübelerime dayanarak bilgi veriyorum o kadar. Aynı durumları yaşadım!