Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumda avukat var mı acaba ?
Geçmiş olsun benzer bi olay benim başıma geldi adam beni dolandırdı evrakta sahtecilik yaptı ürün almıştım tüketici hakem heyetine gittim 6 ay orda süründüm git gel sonra tüketici hakem heyeti haklı buldu beni heyette 6 kişi vardı 6 kişide benim haklı olduğuma imza attı karşı taraf itiraz etti 1.5 sene mahkeme sürdü sonuç 'kısmen kabul kısmen red' benim cebimden 1000 tl karşı tarafın avukatlık masrafı çıktı bu ülkede ADALET DİYE BİR ŞEY YOK