Konu
Çıldırcam artık , yeter!!
17-12-2016, 03:06:56
#41
Type
metinciris adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sağlıkçıyı şikayet için
konu açılan
ortamda hukukçulara elbet sıra gelecek
Şikayet değil hocam hepimiz yaşadıklarımız olumlu veya olumsuz şeyleri paylaşıyoruz. Yoksa forumun bir anlamı olmaz zaten veya off topic in. Yanlış bişey mi konu açmam?