• 23-03-2016, 21:38:07
    #19
    Tamam da hocam, diyelim ki benim kredi kartımı çaldılar ve bu şekilde fatura ödeyip, karşı tarafı arayıp, hesaplarına parayı endirekt şekilde aldılar.

    Bu durumda ben davacı olmam durumunda, kredi kartından yapılan harcamalar incelendiğinde sizin durumunuzda olan herkes aynı olayı anlatıp, aynı hesap numarası/numaralarını işaret edeceğinden yine de zaten yakalanıyor olmaları gerekmez mi?

    Bu işler nasıl bu adamların yanına kar kalıyor anlamıyorum.
  • 23-03-2016, 22:27:41
    #20
    Üyeliği durduruldu
    SecureBacklink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar bugün yaklaşık 4 saat önce bi numara aradı.

    Arayan kişi: Merhaba hocam yanlışlıkla faturanızı yatırdık bilginiz var mı?
    Ben: Hayır ne faturası
    Arayan kişi: Avea faturası
    Ben: Kontrol ediyorum (baktım yatırmışlar.)
    Arayan kişinin yanındaki kişi: O kişide başkasını arıyor aynı şekilde diyor ki faturanızı yatırdık yanlışlıkla öğrenciyiz vs.
    Arayan kişi: şiiiş sessiz ol dedi telefonu kapattı.

    Sonra mesaj attım hesap numarasınızı gönderin yatırayım dedim. Oda abi tc vereyim dedi. Bende tc ile iş yapılmaz bende sana 11 haneli numara söylerim orası kolay dedim.


    ve hesap numarası ve ona ait kimlik bilgisi istedim

    hala ses soluk yok

    %99 çalıntı kredi kartıyla işlem yapıyorlar.

    Durumu polise bildirim ve gerekli işlemin yapılıyor ve yapıldığını bildirdiler.

    Dikkatli olunuz.

    keşke sonuçlandığında açsaydın belki forumdadır bu konunu görür ona göre önlem alır. :S
  • 23-03-2016, 23:17:32
    #21
    etkili bir yöntemmiş,polis-savcı numarasına inanıp para yatırılan bir memlekette iyi yere pazar açmışlar,
    babam dan bi daha para da isteyemem zaten işsiz falan ayakları da yaparlarsa 20 TL fatura yatırıp 100 bile alırlar yeminle.
  • 23-03-2016, 23:22:40
    #22
    Aynen benimde fatura genelde 170'in üzerinde geldiği için yemez. Yanlışlıkla ödenecek bir fatura değil.
  • 24-03-2016, 13:01:39
    #23
    Üyeliği durduruldu
    adamların zekası iyi cidden 40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi Geçmiş olsun
  • 24-03-2016, 13:59:20
    #24
    Adamlar az önce yine aradı. Polisler gerekli işlemler yapılıyor deniliyor bunlar ne yüzle tekrar arıyor anlamadım.
  • 24-03-2016, 15:24:56
    #25
    Beni sahibidende 1800 TL dolandıran şahıs @SecureBacklink; in anlattığı şekilde başkalarını dolandırdığı için bu kişinin peşine düştüm.

    Securebacklinkten telefon numaralarını ve verdiği tc yi istedim . Mesaj attım ziraat atmsindeyim diye


    1256 643832415001 Hesap No
    Özgür Ertuğ dedi ne kadar doğru bilemiyorum
    sizin verdiğiniz numaradan aradılar ben mesaj atınca . Açmadım sonra 0 (530) 823 08 52 dan aradılar.


    TC ye göre sorgulama yaptım
    Didim
    Antalya
    Burdur da işyerleri var
    Telefon numarası bu 053840865**
    Adı : Cahit ****

    adreslerine kadar buldum.
  • 24-03-2016, 15:37:29
    #26
    cc ile ödeme yapıyorlardır da TC ile nasıl işlem yapmanı bekliyor ki anlamadım.

    Edit // TC ve Mobil ödeme için ise çok saçma yani kim yatırır ki ben şahsen yatırmam
  • 24-03-2016, 15:40:21
    #27
    COZENC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cc ile ödeme yapıyorlardır da TC ile nasıl işlem yapmanı bekliyor ki anlamadım.
    cepbankı bilirmisiniz hocam?