etkili bir yöntemmiş,polis-savcı numarasına inanıp para yatırılan bir memlekette iyi yere pazar açmışlar,
babam dan bi daha para da isteyemem zaten işsiz falan ayakları da yaparlarsa 20 TL fatura yatırıp 100 bile alırlar yeminle.