Tamam da hocam, diyelim ki benim kredi kartımı çaldılar ve bu şekilde fatura ödeyip, karşı tarafı arayıp, hesaplarına parayı endirekt şekilde aldılar.
Bu durumda ben davacı olmam durumunda, kredi kartından yapılan harcamalar incelendiğinde sizin durumunuzda olan herkes aynı olayı anlatıp, aynı hesap numarası/numaralarını işaret edeceğinden yine de zaten yakalanıyor olmaları gerekmez mi?
Bu işler nasıl bu adamların yanına kar kalıyor anlamıyorum.