• 18-09-2015, 01:27:54
    #1
    Üyeliği durduruldu
  • 18-09-2015, 01:35:29
    #2
    Yaşatma imkanı mevcut.
    Yaşandığı durumda, giren ödeme başına ödeme ceza kesildiğini biliyorum. 200 TL diye kalmış aklımda.
    Ben, boş ödeme ibaresi ile şimdilik çözüm bulmaya çalışıyorum.
    Aslında en iyisi şahıs şirketi falan kurup, riski azaltmak.
    Konu ile ilgili mesajları merak ediyorum.
  • 18-09-2015, 01:38:10
    #3
    Sorun olma ihtimali çok düşük yüksek ücretler ile işlem yapmıyorsanız.
  • 18-09-2015, 02:50:12
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Vergisiz çalışmak maaliyeti ne olursa olsun yasal olarak risktir.
  • 18-09-2015, 16:08:42
    #5
    defterim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bize ait olan bir kırtasiye mevcut, bu kırtasiye üzerinden fiş veya fatura kestiğimde problemi çözmüş olur muyum ?
    Çok net bir şey diyemiyorum ama ben çözüleceğini düşünüyorum. Tabi, kırtasiyede ne sattık diye göstereceksiniz? Sorun olur mu bilmiyorum.
  • 18-09-2015, 16:52:11
    #6
    defterim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bize ait olan bir kırtasiye mevcut, bu kırtasiye üzerinden fiş veya fatura kestiğimde problemi çözmüş olur muyum ?
    usta bi ara internetten bi ürün almıştım ve marketten kesilmiş fiş vardı içerisinde. pek önemli olacağını zannetmiyorum. yanlış yönlendirmek de istemem