Makale Satışı
5
●492
- 18-09-2015, 01:35:29Yaşatma imkanı mevcut.
Yaşandığı durumda, giren ödeme başına ödeme ceza kesildiğini biliyorum. 200 TL diye kalmış aklımda.
Ben, boş ödeme ibaresi ile şimdilik çözüm bulmaya çalışıyorum.
Aslında en iyisi şahıs şirketi falan kurup, riski azaltmak.
Konu ile ilgili mesajları merak ediyorum. - 18-09-2015, 01:38:10Sorun olma ihtimali çok düşük yüksek ücretler ile işlem yapmıyorsanız.
- 18-09-2015, 16:08:42Çok net bir şey diyemiyorum ama ben çözüleceğini düşünüyorum. Tabi, kırtasiyede ne sattık diye göstereceksiniz? Sorun olur mu bilmiyorum.defterim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-09-2015, 16:52:11usta bi ara internetten bi ürün almıştım ve marketten kesilmiş fiş vardı içerisinde. pek önemli olacağını zannetmiyorum. yanlış yönlendirmek de istememdefterim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle