Bize ait olan bir kırtasiye mevcut, bu kırtasiye üzerinden fiş veya fatura kestiğimde problemi çözmüş olur muyum ?
Çok net bir şey diyemiyorum ama ben çözüleceğini düşünüyorum. Tabi, kırtasiyede ne sattık diye göstereceksiniz? Sorun olur mu bilmiyorum.