Yaşatma imkanı mevcut.
Yaşandığı durumda, giren ödeme başına ödeme ceza kesildiğini biliyorum. 200 TL diye kalmış aklımda.
Ben, boş ödeme ibaresi ile şimdilik çözüm bulmaya çalışıyorum.
Aslında en iyisi şahıs şirketi falan kurup, riski azaltmak.
Konu ile ilgili mesajları merak ediyorum.