• 18-05-2014, 18:01:33
    #10
    Albos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki onceki gun gelmis olan polis / savci?
    isletmeci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olay çok saçma geldi. Bir şeyler dönüyor gibi
    Saçma değil, suçtur cezası var fakat bu kadar kolay değil
  • 18-05-2014, 18:07:04
    #11
    Bu bir ceza değil programın lisans bedelidir. Eğer 1 hafta içerisinde lisans alınmaz ise o zaman ceza işlemleri başlıyor diye biliyorum. Cezasının da lisans bedelinin bir kaç misli olduğunu hatırlıyorum. Kısacası lisans aldığınızda ceza durumu kalkar. Ancak, kredi kartı vs kullandırtmak istememesi saçma. Uzlaşma yapmaları gerekiyor. Bir avukata danışın. Geçmiş olsun

    Mobilden gönderildi.
  • 18-05-2014, 18:15:37
    #12
    cracklı olan tasarım programlarımın lisanssız olduğu anlaşılırmı sizce bireysel kullanıcıyım nerden anlıyorlar
  • 18-05-2014, 18:16:34
    #13
    Saçma olan polis ve savcının gelip ceza yazması hiç görmedim de duymadım da.
  • 18-05-2014, 18:23:30
    #14
    taamtaam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cracklı olan tasarım programlarımın lisanssız olduğu anlaşılırmı sizce bireysel kullanıcıyım nerden anlıyorlar
    bireysel kullanıcılara ceza kesemiyorlar diye biliyorum.
    bu yüzden birçok şirkette laptop kullanıyorlar. lisanssız ürünleri laptopa kuruyorlar.
    baskın olsa bile laptop kişisel bilgisayarım deyip ceza kesmelerine engel oluyorlar. (bu işlemi eski çalıştığım bir iş yerinde baskında öğrendim.)
    masaüstü bilgisayarlarda çatır çatır affetmeden kesiyorlar cezayı. kişisel bilgisayarım deme şansın yok.

    sadece iş yerlerine baskın yapıyorlar. daha eve gelip baskın yapan görmedim, duymadım.
  • 18-05-2014, 18:25:34
    #15
    S_HA_DO_W adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bireysel kullanıcılara ceza kesemiyorlar diye biliyorum.
    bu yüzden birçok şirkette laptop kullanıyorlar. lisanssız ürünleri laptopa kuruyorlar.
    baskın olsa bile laptop kişisel bilgisayarım deyip ceza kesmelerine engel oluyorlar. (bu işlemi eski çalıştığım bir iş yerinde baskında öğrendim.)
    masaüstü bilgisayarlarda çatır çatır affetmeden kesiyorlar cezayı. kişisel bilgisayarım deme şansın yok.

    sadece iş yerlerine baskın yapıyorlar. daha eve gelip baskın yapan görmedim, duymadım.
    anladım hocam peki internetten crack serial vs. full yapıyoruz programı lisansız olduğunu nasıl anlayabilirler?
  • 18-05-2014, 18:30:54
    #16
    taamtaam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anladım hocam peki internetten crack serial vs. full yapıyoruz programı lisansız olduğunu nasıl anlayabilirler?
    o konuda tam bilgim yok hocam.
  • 18-05-2014, 20:48:49
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Dava açılmadan, lisanssız kullanım veya telif haklarının ihmaliyle bu şekilde ceza kesilmesi olası değildir, araştırmanızı öneriyorum, ayrıca tamamen kaldırmanızı gerekiyor yazılımı.
  • 18-05-2014, 20:54:06
    #18
    Ufkabakan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mahkemeye vermeden böyle ceza vs vermeleri mümkün değil. Sizi korkutup Türkiye bayilerinin lisans satmaya zorlanması sadece. Dava dahi açsalar düşme ihtimalli var

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    mümkün,sen o programı lisanssız kullanıyorsan çatır çatır o cezayı keserler

    snowfalcon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    büyük ihtimalle biri şikayet etmiştir. şirketiniz ne üzerine hocam uzlaşma yolunu da mı kapatmışlar
    hocam uzlaşma yolu yok çalıştığım şirket autocadden yedi ceza 13 lisanssız program 120 bin TL tespit ediyorlar şikayet üzerine pek gitmiyorlar ben eski şirketimi şikayet ettim gitmediler


    Teknox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşyerindeki Bilgisayarmızda SolidWorks 2013 Yüklü ve ben olmadıgım zaman polis savcı vs gelip inceleme yapıp gitmişler windows 7 ve autocad lisanslıydı bir tek solidwork programının lisansı yoktur ve 1 gün sonra fax Geldi 16.000$+ Kdv Program ücreti ödeyeceksiniz.Taksit Senet vs yok peşin olacak ve bankaya havele edeceksiniz falan filan bu işten nasıl yırtabiliriz acaba ?
    iyi olmuş hocam, patronunuz ders çıkarsın lisanssız ticaret amaçlı kullanılan programlara karşıyım yırtamazsınızda yukarda dediğim gibi çalıştığım şirket 120 bin TL autocadden ceza yedi ödüyorsunuz

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:54:06 -->-> Daha önceki mesaj 19:51:46 --

    taamtaam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anladım hocam peki internetten crack serial vs. full yapıyoruz programı lisansız olduğunu nasıl anlayabilirler?
    yardım kısmından lisans kısmına girerseniz anlarsınız crack yapınca süresiz lisans gözüküyor normalde belli bir süresi oluyor lisansın ortalama 5 yıl sanırsam