Bu bir ceza değil programın lisans bedelidir. Eğer 1 hafta içerisinde lisans alınmaz ise o zaman ceza işlemleri başlıyor diye biliyorum. Cezasının da lisans bedelinin bir kaç misli olduğunu hatırlıyorum. Kısacası lisans aldığınızda ceza durumu kalkar. Ancak, kredi kartı vs kullandırtmak istememesi saçma. Uzlaşma yapmaları gerekiyor. Bir avukata danışın. Geçmiş olsun
Mobilden gönderildi.