taamtaam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cracklı olan tasarım programlarımın lisanssız olduğu anlaşılırmı sizce bireysel kullanıcıyım nerden anlıyorlar
bireysel kullanıcılara ceza kesemiyorlar diye biliyorum.
bu yüzden birçok şirkette laptop kullanıyorlar. lisanssız ürünleri laptopa kuruyorlar.
baskın olsa bile laptop kişisel bilgisayarım deyip ceza kesmelerine engel oluyorlar. (bu işlemi eski çalıştığım bir iş yerinde baskında öğrendim.)
masaüstü bilgisayarlarda çatır çatır affetmeden kesiyorlar cezayı. kişisel bilgisayarım deme şansın yok.

sadece iş yerlerine baskın yapıyorlar. daha eve gelip baskın yapan görmedim, duymadım.