Mahkemeye vermeden böyle ceza vs vermeleri mümkün değil. Sizi korkutup Türkiye bayilerinin lisans satmaya zorlanması sadece. Dava dahi açsalar düşme ihtimalli var
GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
mümkün,sen o programı lisanssız kullanıyorsan çatır çatır o cezayı keserler
büyük ihtimalle biri şikayet etmiştir. şirketiniz ne üzerine hocam uzlaşma yolunu da mı kapatmışlar
hocam uzlaşma yolu yok çalıştığım şirket autocadden yedi ceza 13 lisanssız program 120 bin TL tespit ediyorlar şikayet üzerine pek gitmiyorlar ben eski şirketimi şikayet ettim gitmediler
İşyerindeki Bilgisayarmızda SolidWorks 2013 Yüklü ve ben olmadıgım zaman polis savcı vs gelip inceleme yapıp gitmişler windows 7 ve autocad lisanslıydı bir tek solidwork programının lisansı yoktur ve 1 gün sonra fax Geldi 16.000$+ Kdv Program ücreti ödeyeceksiniz.Taksit Senet vs yok peşin olacak ve bankaya havele edeceksiniz falan filan bu işten nasıl yırtabiliriz acaba ?
iyi olmuş hocam, patronunuz ders çıkarsın lisanssız ticaret amaçlı kullanılan programlara karşıyım yırtamazsınızda yukarda dediğim gibi çalıştığım şirket 120 bin TL autocadden ceza yedi ödüyorsunuz

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:54:06 -->-> Daha önceki mesaj 19:51:46 --
anladım hocam peki internetten crack serial vs. full yapıyoruz programı lisansız olduğunu nasıl anlayabilirler?
yardım kısmından lisans kısmına girerseniz anlarsınız crack yapınca süresiz lisans gözüküyor normalde belli bir süresi oluyor lisansın ortalama 5 yıl sanırsam