ozse2834 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Konuşma uslubunuz yanlış 20-40tl veremiyorsunuz diyorsunuz, buna sadece güldüm. ücretsiz gelen simleri 1 yıl önce felan ücretsiz gönderdim hep bu kişiler ile alakalı bir durum. bu konular yukarı cıktıkca sanırım biraz sinirleniyor gibisiniz konuyu baltalamaz iseniz seviniriz. bilmeyen adamlara satabilirsiniz bunu kimsede birşey diyemez.

bu konuya ne amaçla yazdığınızıda anlamakta zorluk çekiyorum, Beklemek istemeyen işleri acil olan insanlara satmakta özgürsünüz bu konuların amacı bilgilendirme ve bilgi paylaştıkca güzelleşir bunu da unutmayın.
birden fazla konumda da Ücretsiz VDS/Windows şeklinde konularımda var.