Ben de eskisi kadar foruma girmiyorum, bu kartlarin satildigini biliyordum ama boyle temin edildiginden haberim yoktu. Sayenizde ogrendim. Sim kart satanlari gectim acik arttirma ile kart temin etme taktigi satanlar var, cok ilginc
Ücretsiz bir şeyi 20-40 ile alakası ne ? bu konuları görmeden önce nereden aldınız bu bilgileri, satanlar arasında sizlerde olduğunu görüyoruz ve ücretsiz şeklinde alınan bir ürüne fiyat biçmek bana düşmez.
Konuşma uslubunuz yanlış 20-40tl veremiyorsunuz diyorsunuz, buna sadece güldüm. ücretsiz gelen simleri 1 yıl önce felan ücretsiz gönderdim hep bu kişiler ile alakalı bir durum. bu konular yukarı cıktıkca sanırım biraz sinirleniyor gibisiniz konuyu baltalamaz iseniz seviniriz. bilmeyen adamlara satabilirsiniz bunu kimsede birşey diyemez.
bu konuya ne amaçla yazdığınızıda anlamakta zorluk çekiyorum, Beklemek istemeyen işleri acil olan insanlara satmakta özgürsünüz bu konuların amacı bilgilendirme ve bilgi paylaştıkca güzelleşir bunu da unutmayın.
birden fazla konumda da Ücretsiz VDS/Windows şeklinde konularımda var.
hocam konu sizin olabilirde ben size cevap vermedim siz bana cevap vermişsiniz

neyse yapacak birşey yok.