ozse2834 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam açık arttırma ile 1 satan ben varım siz başvurun gelirse ücretsiz alın bir 20 tl 40 tl veremiyorsanız bişey diyemem bu açık arttırma koyma sebebim fazladan three sim kart gibi sandım 5 sterlinlik paket almak gerekiyormuş tanesi 80e geldi bana bedavaya neden vereyim önce bir gifgaff konularını araştırın bu yöntemle alanların sattığını ben görmedim
Ücretsiz bir şeyi 20-40 ile alakası ne ? bu konuları görmeden önce nereden aldınız bu bilgileri, satanlar arasında sizlerde olduğunu görüyoruz ve ücretsiz şeklinde alınan bir ürüne fiyat biçmek bana düşmez.
Konuşma uslubunuz yanlış 20-40tl veremiyorsunuz diyorsunuz, buna sadece güldüm. ücretsiz gelen simleri 1 yıl önce felan ücretsiz gönderdim hep bu kişiler ile alakalı bir durum. bu konular yukarı cıktıkca sanırım biraz sinirleniyor gibisiniz konuyu baltalamaz iseniz seviniriz. bilmeyen adamlara satabilirsiniz bunu kimsede birşey diyemez.

bu konuya ne amaçla yazdığınızıda anlamakta zorluk çekiyorum, Beklemek istemeyen işleri acil olan insanlara satmakta özgürsünüz bu konuların amacı bilgilendirme ve bilgi paylaştıkca güzelleşir bunu da unutmayın.
birden fazla konumda da Ücretsiz VDS/Windows şeklinde konularımda var.