hocam açık arttırma ile 1 satan ben varım siz başvurun gelirse ücretsiz alın bir 20 tl 40 tl veremiyorsanız bişey diyemem bu açık arttırma koyma sebebim fazladan three sim kart gibi sandım 5 sterlinlik paket almak gerekiyormuş tanesi 80e geldi bana bedavaya neden vereyim önce bir gifgaff konularını araştırın bu yöntemle alanların sattığını ben görmedim
Hocam sakin olun, karti ucretsiz verin diyen olmadi. Ayrica karti satana da bir sey dedigim yok. Acik arttirma ile bedava sim kart alma yontemi satisinaydi benim serzenisim. Siz emek vermis karti temin etmissiniz, beklemek istemeyene satabilirsiniz bunda bir sikinti yok nazarimda. Zaten uyguna da veriyormussunuz. İyi satislar, hayirli kazanclar dilerim.