Ben de eskisi kadar foruma girmiyorum, bu kartlarin satildigini biliyordum ama boyle temin edildiginden haberim yoktu. Sayenizde ogrendim. Sim kart satanlari gectim acik arttirma ile kart temin etme taktigi satanlar var, cok ilginc
hocam açık arttırma ile 1 satan ben varım siz başvurun gelirse ücretsiz alın bir 20 tl 40 tl veremiyorsanız bişey diyemem bu açık arttırma koyma sebebim fazladan three sim kart gibi sandım 5 sterlinlik paket almak gerekiyormuş tanesi 80e geldi bana bedavaya neden vereyim önce bir gifgaff konularını araştırın bu yöntemle alanların sattığını ben görmedim