NetXx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumda 200/300 liralara satilan sim kartlari ne yontem ne taktik satarak aciklamaniz takdire sayan. Ozlenen hareketler bunlar : )
Ben de yarin refinizden siparis gececegim.
Yorumunuz için teşekkürler, 1 Yıldan fazladır konu aktif bu sebeple satan arkadaşların çoğu konuyu gördükten sonra satmaya çalışıyor buna birşey diyemiyorum. Giffgaff opt hepsi bu şekilde alınıyor.