R10 Hesap Silme
17
●3.020
- 28-11-2020, 18:43:00Bence hesap silinmesi hakkı olmalı çünkü kvkk'ya göre tam emin olmamakla birlikte böyle bir işlem hakkımızda var diye biliyorum. Kişinin ne yaptığından bağımsız olarak belki de sadece bunu istiyor illa önyargıya gerek yok bu işlemin yapılması gerekli. Belki şöyle birşey yapılabilir 30 gün boyunca dondurulacak sonra otomatik silinecek gibisinden 30 günlük süreçte de yanlış birşey yaptıysa ve ortaya çıkarsa kullanılır.
- 28-11-2020, 18:43:10Hesaplar siliniyor diye biliyorum. Silindikten sonra hesaptaki bilgileriniz gidiyor ama yaptiginiz yorumlar duruyor herhalde. Cunku gecenlerde misafir kullanici adli 3-4 kisi gordum.
- 28-11-2020, 18:54:49Administratoryanlış, eksik bilgi. Kişi suç teşkil edecek olaylar yaptıysa kişisel verileri silinir. Yazdığı yazılar silinmez savcılık yada siber bilgi istediğinde suç ile ilgili kvkk icin sildik mi diyeceksinizPayment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biz hesabı inceliyoruz duruma göre siliyoruz. şüphe uyandırıcı birşey varsa kvkk kapsamında bildiririz. nitelikli bilgileri sildik diger yazılarını bu sebepten dolayı silmedik diye 👍
- 28-11-2020, 19:14:52Kişisel verilerin silinmesi, yok edilmesi veya anonim hâle getirilmesiCoskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
MADDE 7- (1) Bu Kanun ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması hâlinde kişisel veriler resen veya ilgili kişinin talebi üzerine veri sorumlusu tarafından silinir, yok edilir veya anonim hâle getirilir.
Kanun kişi istediği takdirde kişisel verilerin silineceğini söylüyor. - 28-12-2020, 17:37:26MisafirBende hesabımı sildirmek için mail gönderdim ama henüz dönüş olmadı.Payment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumda herhangi bir yanlışım olmadı, sadece kişisel gerekçeler dolayısıyla sildirmek istiyorum.
Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.
İyi Çalışmalar
@Coşkun Çetin; - 28-12-2020, 17:44:35AdministratorKanunlara göre silme olayı dışarıdan görünmez hale getirme. Verilerinizi isteğiniz üzerine dışarıdan görünemez hale getirip Arşivlemek zorundayız. KVKK'ya yada CİMER'e mail atıp bunu sorabilirsiniz o şekilde yaptık, iyi forumlar.
biz hesabı inceliyoruz duruma göre siliyoruz. şüphe uyandırıcı birşey varsa kvkk kapsamında bildiririz. nitelikli bilgileri sildik diger yazılarını bu sebepten dolayı silmedik diye 👍