• 28-11-2020, 18:31:26
    #1
    Selamlar, r10 hesabımın tüm verileri ile silinmesi için mail attım, yöneticilere ulaşmaya çalıştım fakat dönüş alamadım.
  • 28-11-2020, 18:32:55
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ne yazık ki yapımıyorlar.
  • 28-11-2020, 18:33:58
    #3
    Growth Manager
    bi sıkıntı varsa çözelim usta
  • 28-11-2020, 18:34:12
    #4
    Neden silmek istiyorsunuz ki
  • 28-11-2020, 18:34:47
    #5
    Pikselizasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne yazık ki yapımıyorlar.
    Bence ne mutlu ki yapmıyorlar. belki birilerinin canını yaktın ve gün yüzüne çıkmadan hesabını sildirip izini kaybettirmek istiyorsundur? Bunu göz önüne alırsak doğru bir karar.
  • 28-11-2020, 18:35:14
    #6
    🏆executive🏆
    Foruma girmek isteyen onca insan varken neden
  • 28-11-2020, 18:36:32
    #7
    Selamlar, herkesin aklında tek bir soru var, neden? .)) Hakkınızda hayırlısı.
  • 28-11-2020, 18:39:43
    #8
    Hesabı banlattırabilirsin.
  • 28-11-2020, 18:40:37
    #9
    Hesap silmeme eylemi KVKK'ya aykırı bir durum. Yönetim bu konuda açıklama yapsa iyi olur.
    @Coskun;