Bence hesap silinmesi hakkı olmalı çünkü kvkk'ya göre tam emin olmamakla birlikte böyle bir işlem hakkımızda var diye biliyorum. Kişinin ne yaptığından bağımsız olarak belki de sadece bunu istiyor illa önyargıya gerek yok bu işlemin yapılması gerekli. Belki şöyle birşey yapılabilir 30 gün boyunca dondurulacak sonra otomatik silinecek gibisinden 30 günlük süreçte de yanlış birşey yaptıysa ve ortaya çıkarsa kullanılır.