Bazı arkadaşlarımız bende dahil yanlışlıkla blogumuzu klasik şablona çevirip tekrar geri alamıyoduk blogda yaptığımız değişikliği..
( Yerleşim > HTML'yi Düzenle kısmından Klasik şablona çevirip daha geri getiremiyoduk ve daha sonra " Yerleşim " yazan yerde " Şablon " ifadesi yazmakta idi. )
Böyle bi sorunla karşılaştığımızda yapacağımız şeyleri sırasıyla yazıyorum..
draft.blogger.com adresinden blogger hesabımıza giriş yapıyoruz..
Daha sonra " Şablon " seçeneğinden " Tasarımı özelleştir " yazan yere tıklıyoruz..

Resimdeki bulunan " Şablonunuzu Yükseltin " yazan yere tıklıyoruz ve açılan sayfada istediğiniz bir şablonu seçip kaydettikten sonra blogunuzu eski haline getiriyorsunuz..