• 02-10-2008, 00:04:47
    #1
    Bloggerde bu özellik sanırım yeni eklenmiş.. Bende aklıma gelen bişeyi yapmaya çalışırken farkettim bu olayı ve bloggercilerin bazen yaşadığı problem olan bu sorunun çözümünü sizlerle paylaşmak istedim..

    Bazı arkadaşlarımız bende dahil yanlışlıkla blogumuzu klasik şablona çevirip tekrar geri alamıyoduk blogda yaptığımız değişikliği..

    ( Yerleşim > HTML'yi Düzenle kısmından Klasik şablona çevirip daha geri getiremiyoduk ve daha sonra " Yerleşim " yazan yerde " Şablon " ifadesi yazmakta idi. )

    Böyle bi sorunla karşılaştığımızda yapacağımız şeyleri sırasıyla yazıyorum..

    draft.blogger.com adresinden blogger hesabımıza giriş yapıyoruz..

    Daha sonra " Şablon " seçeneğinden " Tasarımı özelleştir " yazan yere tıklıyoruz..



    Resimdeki bulunan " Şablonunuzu Yükseltin " yazan yere tıklıyoruz ve açılan sayfada istediğiniz bir şablonu seçip kaydettikten sonra blogunuzu eski haline getiriyorsunuz..
  • 02-10-2008, 00:08:14
    #2
    Bildiğin güzel temalar varmı? Arıyorum ama güzel bi tema bulamıyorum..
  • 02-10-2008, 00:10:59
    #3
    gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bildiğin güzel temalar varmı? Arıyorum ama güzel bi tema bulamıyorum..

    Bende bilinen blogger tema sitelerinden bakıyorum kullanacağım temayı örneğin eblogtemplates.com
  • 02-10-2008, 00:16:02
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Yeni şablonla bloggera arama gadget i ekleyemiyorum çünkü yok .. Bunu nasıl yapıcaz ?
  • 02-10-2008, 00:18:17
    #5
    Garavel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni şablonla bloggera arama gadget i ekleyemiyorum çünkü yok .. Bunu nasıl yapıcaz ?
    O temaların özelliği sanırım.. Temanın kendisinde olması gerekiyor yada elinizde kodu varsa Yerleşim > HTML'yi düzenle kısmından kodların içinden uygun yeri bulup içine atmanız gerekli diye düşünüyorum..
  • 02-10-2008, 00:41:21
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Elimde kod yok işte