Bloggerde bu özellik sanırım yeni eklenmiş.. Bende aklıma gelen bişeyi yapmaya çalışırken farkettim bu olayı ve bloggercilerin bazen yaşadığı problem olan bu sorunun çözümünü sizlerle paylaşmak istedim..
Bazı arkadaşlarımız bende dahil yanlışlıkla blogumuzu klasik şablona çevirip tekrar geri alamıyoduk blogda yaptığımız değişikliği..
( Yerleşim > HTML'yi Düzenle kısmından Klasik şablona çevirip daha geri getiremiyoduk ve daha sonra " Yerleşim " yazan yerde " Şablon " ifadesi yazmakta idi. )
Böyle bi sorunla karşılaştığımızda yapacağımız şeyleri sırasıyla yazıyorum..
draft.blogger.com adresinden blogger hesabımıza giriş yapıyoruz..
Daha sonra " Şablon " seçeneğinden " Tasarımı özelleştir " yazan yere tıklıyoruz..
Resimdeki bulunan " Şablonunuzu Yükseltin " yazan yere tıklıyoruz ve açılan sayfada istediğiniz bir şablonu seçip kaydettikten sonra blogunuzu eski haline getiriyorsunuz..