Garavel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni şablonla bloggera arama gadget i ekleyemiyorum çünkü yok .. Bunu nasıl yapıcaz ?
O temaların özelliği sanırım.. Temanın kendisinde olması gerekiyor yada elinizde kodu varsa Yerleşim > HTML'yi düzenle kısmından kodların içinden uygun yeri bulup içine atmanız gerekli diye düşünüyorum..