• 16-08-2008, 11:56:05
    #1
    Bazı kullanıcıların imzalarında link görüyorum. Ama ben eklemeye çalıştığım zaman link olarak görünmüyor. Düz yazı olarak görünüyor.
    Sebebi nedir acaba açıklayabilirmisiniz?

    Teşekkürler.
  • 16-08-2008, 11:58:39
    #2
    Rütbeyle alakalı olabiilir.
  • 16-08-2008, 12:15:40
    #3
    Kurumsal Üye
    Standart üye grubundaki üyeler imzalarında resim ve url kullanamıyorlar.
  • 16-08-2008, 12:19:29
    #4
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Standart üye grubundaki üyeler imzalarında resim ve url kullanamıyorlar.
    Ben gold ve silver olmamama rağmen url kullanabiliyordum geçenlerde.
  • 16-08-2008, 12:24:09
    #5
    Ephitet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resim eklemek istiyorsanız sadece gold üye olmanız gerekiyor.
    https://www.r10.net/payments.php
    Ama bi kaç mesaj yukada silver arkdaş var ondada ekli url
  • 16-08-2008, 12:25:32
    #6
    bu konu ****** el atar bence
  • 16-08-2008, 12:26:18
    #7
    link gozukmesi için en az bir 100 mesaj olmasi gerekiyorki imzanı gozuksun benimde ilk zamanlarda imzamda url gozukmuyordu ama şimdi url gozukuyor.
  • 16-08-2008, 12:29:47
    #8
    Hayır bende normal üyeyim link ekleyebiliyorum İmzama bak kodu al
  • 16-08-2008, 12:30:46
    #9
    Mesaj sayın yetmiyor, başla post kasmaya